دستگاه استرچ پالت همراهی ایده آل برای بسته بندی

پک لیوان
هر آنچه که باید در مورد دستگاه پک لیوان بدانید
مارس 15, 2023
بسته بندی رنگی
نقش رنگ در بسته بندی
می 17, 2023

از دستگاه استرچ پالت دستی برای بسته‌بندی چه محصولاتی می‌توان استفاده کرد؟

بسته بندی مبلمان یکی از کارهایی که شما می‌توانید با استفاده دستگاه استرچ پالت انجام دهید همچنین، ازاین دستگاه در صنایع مختلفی مانند صنایع غذایی، صنایع دارویی، صنایع الکترونیکی، صنایع تولیدی و غیره استفاده می شود.

 البته باید بدانید دستگاه استرچ پالت دستی ظرفیت محدودی دارد و شما نمی‌توانید برای بسته‌بندی محصولات زیاد از آنها استفاده کنید. در نتیجه، شما باید از این دستگاه به اندازه ظرفیت خودش استفاده کنید تا بتواند مزایای ویژه‌ای را برای شما به همراه داشته باشد.

ویژگی های رول مصرفی دستگاه استرچ پالت دستی

در انگلیسی استرچ  ( Stretch ) به معنای کش آمدن است که دلیل این نام گذاری هم خاصیت کشسانی این محصول پلی اتیلنی است که این خاصیت در نهایت باعث بسته بندی یک یا چند محصول به روی هم و تحت کشش می گردد .

به طور کلی پلاستیک های استرچ با توجه به کاربرد به دو نوع تقسیم بندی می شود که عبارتند از :

 استرچ غذایی : از این نوع استرچ برای روکش مواد غذایی استفاده می شود و دارای ضخامت کمتر و شفافیت بیشتری است

استرج صنعتی : از این نوع استرچ که دارای ضخامت و مقاومت بالایی است برای بسته بندی نهایی محصولات یا همان پالت محصولات استفاده می شود  

قیمت رول استرچ پالت دستی بسته به نوع و ضخامت آن متفاوت است. همچنین، قیمت ها در بازار رقابتی و بسته به فصل و تقاضا تغییر می کند. برای خرید فیلم استرچ ، بهتر است از فروشگاه های معتبر و با تجربه خرید کنید تا از کیفیت و قیمت مناسب برخوردار شوید

 فیلم استرچ با توجه به چسبندگی آن و درصد کشسانی فیلم قیمت گذاری می گردد که اصولا باید این فیلم تا  ۶۰  درصد افزایش طول داشته باشد.

برای خرید دستگاه استرچ پالت دستی به چه نکاتی باید توجه کنیم؟

1-قیمت: باید قیمت دستگاه را با سایر برندها و مدل های مشابه مقایسه کرد تا بهترین قیمت را برای خود انتخاب کنید

2-کیفیت: باید از کیفیت ساخت دستگاه اطمینان حاصل کنید و در صورت امکان قبل از خرید آن را تست کنید

3- وزن: باید به وزن دستگاه توجه کنیداگر وزن دستگاه سنگین باشد برای کابر مشکل آفرین می باشد ونمیتواند آن را به راحتی استفاده نماید.

4-ظرفیت: باید ظرفیت دستگاه را با نیاز خود مقایسه کرده و به دنبال دستگاهی با ظرفیت مناسب برای خود باشید

5-قابلیت تعمیر: باید به قابلیت تعمیر و قطعات یدکی دستگاه توجه کنید تا در صورت نیاز به تعمیر، به راحتی قطعات مورد نیاز را پیدا کنید

6- گارانتی: باید به مدت گارانتی دستگاه توجه کنید و از شرایط گارانتی مطلع شوید می کنید، بهتر است استرچ پالت دستی را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از خدمات پس از فروش آن بهره مند شوید.

7-جهت سهولت استفاده از دستگاه بهتراست که رول های مصرفی را در وزن پایین خریداری کرده تا به کاربر فشارکمتری هنگام کار اعمال گردد وزن مناسب رول ۵ کیلوگرم می باشد

تا به اینجا تلاش کردیم اطلاعات کاملی را در مورد خرید و قیمت دستگاه استرچ پالت در اختیار شما قرار دهیم. همانطور که متوجه شدید این دستگاه در انواع اتوماتیک و دستی تولید می‌شود. همچنین، استفاده از این دستگاه فواید زیادی دارد که از مهمترین آنها می توان به بسته بندی و تثبیت بارهای حمل شونده اشاره کرد. اگر می‌خواهید اطلاعات خود را در مورد قیمت دستگاه استرچ پالت بالا ببرید، می‌توانید با کارشناسان ما در شرکت ماشین آلات بسته بندی فرهام در تماس باشید.این دستگاه در فرهام پک قابل عرضه می باشد و متقاضیان این دستگاه می توانند با مراجعه حضوری و یا تلفنی دستگاه مورد نظر خود را سفارش دهندوتهیه نمایند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ورود

گذرواژه خود را فراموش کرده اید؟

مشاوره رایگان